torsdag den 16. november 2017

Indkøb af alt i butiksinventar til mit showroom er et stort arbejede

Jeg er ved at indrette mit nye showroom, jeg elsker at shoppe på nettet og indrette. Jeg skal have alt fra butiksvægge til garderobeskabe. Jeg skal have købt mange ting så det er helt genialt at jeg, har jeg fundet en hjemmeseside med fødselsdags tilbud på butiksinventar, cool. Hjemmesiden handler også med bilindretning, og der er faktisk nogle ret sjove produkter jeg tror, at jeg kan bruge på en altenativ måde. Det er lækkert med en webshop med så bredt et udvalgt, og et showroom.
Varespyd og prismærker, skilte osv. listen bliver lang, men nu har jeg taget munden fuld og så går jeg efter guldet, og hvis jeg vil sælge en masse produkter, skal butikken også være lækker og indbydende. Jeg er lidt i tvivl om hvilken farvescala jeg skal satse på, er det hvidt i hvidt eller mere naturfarver, jeg tænker så det knager og brager mens jeg vælger garderobeskabe og værkstedsinventar.
Butikken jeg åbner bliver lidt en blandet landhandel, med genbrug og kunst. Jeg satser på selv at producere alt fra billeder til sammenplantninger og smykker. Så når jeg skriver at jeg har købt eller bestilt udstillingsvægge,så er det bare en lille del af tingene der er det også værktøj og tilbehør, til div. fremstilling.
Jeg har fået fat  i et rimelig stort lokale, men rigtig godt dagslys. Så jeg håber at kunne skabe en form for atalier stemning. Derfor har jeg planer om at investerer i pallereoler med store frontplader så jeg har mulighed for at hænge kunst op på pladerne og få god opbevaring og lagerplads .
Der er meget der skal bestilles som allerede nævt skal jag have pallereoler, bilindretning, hylder, kroge, bøjler, bøjlestænger og generelt butiksinventarJeg har fået sat reklamer i lokalavisen, er i gang med opbygning af hjemmesiden. jeg håber at blive køreklar til d. 15 juni. Og jeg er så spændt. Jeg ved godt at jeg kan risikerer et par stille måneder i starten, men det er ok.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dørgreb i træ

Dørgreb i træ Så lykkedes det mig endelig. Jeg har nemlig fundet det helt rigtige dørgreb til min nye andelslejlighed. Det er ikke det,...